Formalitățile de înregistrare (check-in) constau în prezentarea la ghișeul unei companii aeriene pentru a fi admis ca pasager al unui anumit zbor. Este locul în care vă înregistrați bagajele și le predați pentru a fi verificate și apoi transportate în vederea îmbarcării în cala aeronavei.
Aflați mai multe detalii cu privire la check-in:
Începând cu data cu data de 28.03.2021
Luni | Închis |
Marți | Închis |
Miercuri | 07:00 - 11:00 |
Joi | Închis |
Vineri | 07:00 - 11:00 |
Sâmbătă | Închis |
Duminică | 19:00 - 23:00 |
Pentru informații legate de rezervări, contactați Biroul de vânzări bilete Turkish Airlines, în timpul programului de mai sus, la numerele de telefon:
Luni | Închis |
Marți | 10:25 - 13:55 |
Miercuri | Închis |
Joi | 10:45 - 14:15 |
Vineri | Închis |
Sâmbătă | 10:25 - 13:55 |
Duminică | Închis |
Fly Cafe |
|
Localizare: Terminal Plecări, Zona îmbarcare pasageri zboruri externe |
Emi Cafe |
|
Localizare: Terminal Plecări, Zona îmbarcare pasageri zboruri externe |
Souvenirs |
|
Localizare: Terminal Plecări, Zona îmbarcare pasageri zboruri externe |
Best Value |
|
Localizare: Terminal Plecări, Zona îmbarcare pasageri zboruri externe |
Pasagerii cu mobilitate redusă și persoanele cu handicap sunt protejate împotriva discriminării începând de la 26 iulie 2008 pot beneficia în anumite condiții de o asistență corespunzatoare asigurată în fiecare aeroport de pe teritoriul UE.
Trebuie să cunoașteți din timp identitatea operatorului cursei cu care călătoriți. Companiile de transport aerian care nu oferă condiții sigure de zbor sunt interzise sau sunt supuse unor restricții pe teritoriul Uniunii Europene. Aceste companii sunt prezentate la: http://air-ban.europa.eu.
Companiile de transport aerian răspund pentru pagubele produse în urma întârzierii curselor (până la cca 4.800 EUR), pentru deteriorarea și pierderea bagajelor (până la 1.200 EUR) precum și pentru vătămările corporale sau decesele produse în urma accidentelor. Ele nu poartă însă această răspundere în cazul în care au luat toate măsurile posibile pentru a evita pagubele produse sau dacă s-au aflat în imposibilitatea luării unor astfel de măsuri.
Operatorii de pachete turistice au obligația să prezinte informații corecte cu privire la biletele de vacanță rezervate, să respecte obligațiile contractuale și să asigure protecția pasagerilor în cazul insolvabilității organizatorului.
Aveți dreptul să solicitați despăgubiri în valoare de 125 EUR până la 600 EUR, în funcție de distanța de zbor și de întârzierea produsă în urma redirecționării cursei.
În cazul în care întârzierea este mai mare cinci ore, aveți dreptul să solicitați rambursarea costului biletului, dar numai cu condiția renunțării la călătorie.
Aveți dreptul să primiți despăgubiri bănești, cu excepția următoarelor situații:
În funcție de împrejurări, în cazul în care îmbarcarea dumneavoastră este refuzată sau dacă avionul cu care călătoriți este anulată ori întârzie, aveți dreptul la asistență (asigurarea mesei, a mijloacelor de comunicare, a cazării peste noapte dacă este cazul). În cazul în care îmbarcarea dumneavoastră este refuzată sau dacă zborul este anulat puteți alege între a vă continua călătoria sau a vi se rambursa costul biletului.
Sunați la numărul gratuit 008 00 6789 1011 din orice punct în care vă aflați pe teritoriul UE, în timpul programului de lucru (09:00 - 18:30 CET în zilele lucrătoare). Anumiți operatori de telefonie mobilă nu permit accesul la numerele cu prefixul 00 800 sau taxează aceste convorbiri în unele cazuri aceste convorbiri pot fi taxate dacă sunt efectuate de la un post telefonic public sau de la hotel.
Aceste informații au doar scop informativ. Toate revendicările și acțiunile în justiție formulate în caz de litigiu se vor baza în exclusivitate pe articolele de lege vizate. Acestea pot fi găsite în jurnalul Oficial al Uniunii Europene.
Mai multe informații, precum și o listă a autorităților naționale care raspund de respectarea acestor drepturi se găsesc la: http://apr.europa.eu.
Persoanele care urmează să călătorească, precum și bagajele acestora, se supun controlului de securitate înainte de îmbarcare. Controlul de securitate este o masură de prevenire a introducerii la bordul aeronavelor a armelor, explozibilor sau a altor dispozitive și obiecte periculoase care pot fi folosite pentru comiterea unui act de intervenție ilicită.
Pentru controlul de securitate se folosesc echipamente tehnice performante (aparate cu raze X, detectoare de metale fixe si portabile, detectoare de explozibil, sisteme/echipamente de detectare a explozivilor/urmelor de explozivi, echipamente de detectare a explozivilor lichizi, scanere corporale). Acestor metode li se pot adăuga măsuri precum: controlul aleator (generat automat de sistem, într-un procentaj stabilit prin proceduri), solicitarea scoaterii articolelor de încălţăminte, scoaterea curelelor, a echipamentelor electronice deţinute în bagaj, restricţii în ceea ce priveşte transportul lichidelor sau efectuarea interviului de securitate.
Lăsarea bagajelor nesupravegheate în zonele publice ale aeroportului este interzisă!
NU acceptați niciun colet sau bagaj al altei persoane, indiferent care ar fi motivul!
NU părăsiți bagajul nici măcar pentru câteva secunde!
Formalitățile de înregistrare (check-in) constau in prezentarea la ghiseul unei companii aeriene pentru a fi admis ca pasager al unui anumit zbor. Este locul in care va inregistrati bagajele si le predati pentru a fi verificate si apoi transportate in vederea imbarcarii in cala aeronavei.
Respectaţi intervalul de timp recomandat pentru a ajunge la aeroport!
Consultați aici noile reguli de securitate.
ATENȚIE! Fotografiatul și filmatul sunt interzise în incinta aeroportului!
Persoanele care au nevoie de asistenţă sunt rugate să notifice compania aeriană la momentul efectuării rezervării, sau cel puţin cu 48 de ore înainte de zbor. Compania va transmite cererea către aeroport. Pasagerii care au nevoie de asistenţă pentru deplasarea din staţia de autobuz, sau din parcare la biroul de check-in sunt rugaţi să notifice Biroul de handling cu 36 ore înainte.
Mamele care călătoresc însoțite de copii pot utiliza în mod gratuit spațiul special destinat acestora timp de 24 de ore.
Acest serviciu poate fi solicitat agenților de handling responsabili cu zborul dumneavoastră.
După check-in, controlul securității, controlul pașapoartelor, în zona de așteptare există o cameră specială pentru Mama și Copil unde copii se pot juca sau unde mamele pot schimba scutecele.