Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța(IATA: CND, ICAO: LRCK) este un aeroport din România. Este membru permanent A.C.I. Europe și al Asociației Aeroporturilor din România (AAR).
Amplasat în partea de N-NV a municipiului Constanța, aeroportul deține o poziție geo-strategică importantă față de obiectivele economice de interes național și internațional, fiind situat la 26 km de Constanța, la 14 km de Canalul Dunăre-Marea Neagră și la aproximativ 100 km de Delta Dunării. De asemenea, aeroportul are conexiuni cu importante căi de transport rutier (drumurile europene E60 și E87), transport feroviar (magistrala de cale ferată București-Fetești-Constanța). Datorită amplasării, el poate deveni un important aeroport de tranzit pentru transportul aerian de mărfuri către Orient și Asia.
Aeroportul este deschis permanent traficului aerian, pe întreaga perioadă a anului și dispune de următoarele facilități: parcare autovehicule 300 de locuri, snack–bar, rent a car, taxi, transport pentru pasageri aeroport-gară, agenție de turism, securizare bagaje, exchange office, ATM, automat de schimb valutar, Internet wireless gratuit, sonorizare ambientală, telefoane publice, automate cafea și băuturi răcoritoare, cabinet medical non-stop, facilități mama și copilul, facilități persoane cu dizabilități, zonă magazine, companii de curierat.
Activitatea Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța este în strânsă legătură cu dezvoltarea economică a regiunii în care este amplasat. Politica flexibilă și stimulativă de tarifare a serviciilor oferite companiilor aeriene, creșterea și diversificarea serviciilor oferite pasagerilor și operatorilor aerieni cât și aplicarea unei politici active de marketing, alcătuiesc strategia de dezvoltare continuă a traficului aeroportuar.
Societatea Naţională ’’Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa’’ S.A, este persoană juridică de naţionalitate romană, organizată ca societate pe acţiuni, cu sediul în comuna Mihail Kogălniceanu, str. Tudor Vladimirescu nr. 4, judeţul Constanţa, în conformitate cu prevederile H.G. 523 / 1998 actualizată.
În conformitate cu prevederile H.G. 523 / 1998, dobândeşte statutul de societate naţională prin reorganizarea Regiei Autonome ’’Aeroportul Internaţional Constanţa - Mihail Kogălniceanu’’ ( art. 1).
În prezent denumirea societăţii este: Societatea Naţională ’’Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu - Constanta” S.A., conform prevederilor H.G. 123 / 2006.
Societatea Naţională “Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu – Constanţa” S.A are ca scop efectuarea de prestaţii, servicii, lucrări de exploatare, întreţinere, reparare, dezvoltare şi modernizare a bunurilor din patrimoniul său, aflate în proprietate sau în concesiune, în vederea asigurării condiţiilor pentru sosirea, plecarea şi manevrarea la sol a aeronavelor în trafic naţional şi/ sau internaţional, asigurarea serviciilor aeroportuare pentru tranzitul de persoane, mărfuri şi poştă, precum şi servicii de interes public naţional. (Statul Societăţii Naţionale Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa S.A., Anexa nr. IV la H.G. 1096 / 2008).
În conformitate cu prevederile Ord. 316 / 2011 al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, S.N. Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa S.A. îndeplineşte condiţiile de certificare ca aeroport internaţional.
În contextul politicilor de securitate regională și luând în considerare importanţa strategică a infrastructurii aeroportuare aflată în administrarea Societăţii Naţionale „Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu - Constanţa” - S A, se aprobă prin Ord. 2144/2020 un ajutor de exploatare şi un ajutor de investiţii, exceptate de la obligaţia notificării, pentru anii 2021-2026.
Bogdan Ionuț Artagea - Director General - CV
Email: bogdan.artagea@mk-airport.ro
Data numirii în funcție: 19.06.2024 conform O.U.G nr. 109/2011
Contract de mandat
Neafiliat politic
Horia Mihail Acatrinei - Director Economic - CV
Email: horia.acatrinei@mk-airport.ro
Data numirii în funcție: 11.07.2024 conform O.U.G. nr. 109/2011
Contract de mandat
Neafiliat politic
Agenda conducerii (.pdf)
Nicușor Șuta - Director Operațional
Email: nicusor.suta@mk-airport.ro
Mihail-Lucian Dumitrache - Director Dezvoltare
Email: lucian.dumitrache@mk-airport.ro
Gheorghe Zamani - Director Tehnic
Email: gheorghe.zamani@mk-airport.ro
Irina Petronela Șargu - Director resurse umane și juridic
Email: irina.sargu@mk-airport.ro
Procedura specială AGA: procuraAGA.pdf
Artagea Bogdan Ionuț - CV Neafiliat politic |
Numirea în funcție: 30.07.2024 conform O.U.G.nr.109/2011 |
|
Acatrinei Horia Mihail - CV Neafiliat politic |
Numirea în funcție: 30.07.2024 conform O.U.G.nr.109/2011 |
|
Ardelean Felix Corneliu - CV Neafiliat politic |
Numirea în funcție: 30.07.2024 conform O.U.G.nr.109/2011 |
|
Teșeleanu George - CV Neafiliat politic |
Numirea în funcție: 30.07.2024 conform O.U.G.nr.109/2011 |
|
Mihu Ștefan - CV Membru P.S.D. |
Numirea în funcție: 30.07.2024 conform O.U.G.nr.109/2011 |
|
Fătu Simona-Carmen - CV Neafiliat politic |
Numirea în funcție: 30.07.2024 conform O.U.G.nr.109/2011 |
|
Monea Gabriel - CV Neafiliat politic |
Numirea în funcție: 30.07.2024 conform O.U.G.nr.109/2011 |
Procură specială a Consiliului de Administrație (.doc)
Rezultate.
Pentru informații sau pentru a depune CV-uri va rugam adresați-vă Departamentului Resurse Umane, Administrativ, Reglementări:
Adresa: str. Tudor Vladimirescu nr.4, comuna Mihail Kogălniceanu, Constanța
Telefon: +40 241 255 100 int 196, 105
Fax: +40 241 508 022
Email: ru@mk-airport.ro
Orice persoană are dreptul să solicite și să obțină informații de interes public de la SN Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța SA, în condițiile Legii 544 / 2001 / Normelor de aplicare a legii 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public / LEGE (A) 109 25-04-2007
Pentru a obține aceste informații, vă rugăm să completați formularele-tip de mai jos și să le transmiteți către Serviciul Marketing, Relații Internationale și Relații Publice, prin fax, mail sau poștă.
Formular - tip pentru solicitarea de informatii de interes public
Persoana ce se consideră vătămată în drepturile sale, poate depune reclamatia administrativă prevazută la art.32 din cadrul Normelor Metodologice de aplicare a Legii 544/2001, în termen de 30 de zile de la luarea la cunostință a refuzului explicit sau tacit al angajaților din cadrul autorității sau instituției publice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 si ale normelor metodologice de aplicare.
Formular - tip pentru reclamatie administrativa (1)
Formular - tip pentru reclamatie administrativa (2)
Raport anual de evaluare a implementării legii nr. 544/2001: 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023
Buletin informativ 2024 (.pdf)
Lista cu documentele de interes public şi lista cu documentele produse/gestionate de instituţie ce pot fi publicate, conform legii – a se vedea Buletinul Informativ
Situaţia anuală a finanţărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial -
Departament Economico-Comercial și Relații publice
Specialist Relații Publice / Responsabil de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544 / 2001
Jiga Adrian, Telefon fix : 0241.255.100 int. 185
Fax: 0040 241 508 022
Mobil: 0733 730 940
Email: informatii_publice@mk-airport.ro
Comunicat 22.06.2023 (Black Sea Air Show)
Comunicat 22.06.2023 (Air Connect)
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Acatrinei Horia Mihail | ||
Anghel Jeni | pdf pdf | pdf pdf |
Arienescu Nicoleta Alina | ||
Artagea Bogdan Ionuț | ||
Barcaru George-Valentin | ||
Belea Isabelle | ||
Belu Cristian | ||
Boldea Gabriel | ||
Caraman Daniela-Otilia | ||
Cojocaru Maria | ||
Deica Dumitriu-Valentiu | ||
Diaconu Camelia | pdf pdf | pdf pdf Rectificativă |
Dumitrache Lucian | ||
Enuta Loredan | ||
Fatu Simona-Carmen | ||
Frandos Narcisa-Elena | ||
Ionescu Liviu | pdf pdf | pdf pdf |
Ionescu Doriana | pdf pdf | pdf pdf |
Ionescu Dorina | ||
Jiga Adrian | ||
Liuta Dimu | pdf pdf | pdf pdf |
Marin Eugen | ||
Mic Florin | ||
Mic Gabriela | ||
Mihu Stefan | ||
Mitea Camelia-Daniela | ||
Moldoveanu Anca | ||
Monea Gabriel | ||
Musa Geavid | ||
Mustafa Claudia-Elena | ||
Nedelcu Ionut | ||
Nezami Techin | ||
Oprescu Laurentiu | pdf pdf | pdf pdf |
Paval Diana-Elena | ||
Pavel George-Catalin | ||
Petre Corina-Catalina | pdf pdf | pdf pdf |
Ruxanda Simona Liliana | pdf Rectificativă | |
Sargu Irina Petronela | pdf pdf | pdf pdf |
Slabu Simona-Petrina | pdf pdf | pdf pdf |
Son Lucian Ioan | ||
Stanescu Puiu Dan | ||
Suta Nicusor | ||
Tasi George | ||
Teodorescu Adrian Stefan | ||
Teseleanu George | ||
Tirpe Georgiana | ||
Tudorascu Cristian | ||
Vasile Mihai |
Acatrinei Horia Mihail | pdf pdf | pdf pdf |
Artagea Bogdan Ionuț | pdf pdf | pdf pdf |
Belu Cristian | ||
Diaconu Camelia | ||
Dumitrache Lucian | ||
Enuta Loredan | ||
Fatu Simona-Carmen | ||
Fotu Alexia-Georgiana | ||
Ionescu Doriana | ||
Ionescu Dorina | ||
Moldoveanu Anca | ||
Monea Gabriel | pdf pdf | pdf pdf |
Pavel George-Catalin | ||
Sargu Irina Petronela | ||
Stanescu Puiu Dan | ||
Teseleanu George | pdf pdf | pdf pdf |
Mihu Stefan | pdf pdf | pdf pdf |
Marin Eugen | ||
Fatu M. Simona-Carmen | ||
Rotaru-Hirina Alexandra | ||
Ardelean Felix-Corneliu |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Acatrinei Horia Mihail | ||
Anghel Jeni | ||
Arienescu Nicoleta Alina | ||
Artagea Bogdan Ionuț | pdf pdf | pdf pdf |
Belu Cristian | ||
Caraman Daniela-Otilia | ||
Cojocaru Maria | ||
Diaconu Camelia | ||
Dumitrache Lucian | ||
Enuta Loredan | ||
Fatu Simona-Carmen | ||
Ionescu Doriana | ||
Ionescu Dorina | ||
Liuta Dimu | ||
Moldoveanu Anca | ||
Monea Gabriel | pdf pdf | pdf pdf |
Oprescu Laurentiu | ||
Pavel George-Catalin | ||
Sargu Irina Petronela | ||
Stanescu Puiu Dan | ||
Teseleanu George | pdf pdf | pdf pdf |
Brezeanu Daniela-Irina | pdf pdf | pdf pdf |
Craciunescu Andreea | ||
Deica Dumitriu-Valentiu | ||
Mihu Stefan | pdf pdf | pdf pdf |
Marin Eugen | pdf pdf | pdf pdf |
Busuioc Alfredo-Adrian | ||
Fatu M. Simona-Carmen | ||
Jecu Roxana | pdf pdf | pdf pdf |
Acatrinei Horia-Mihail | ||
Paval Diana-Elena | ||
Tasi George | ||
Teodorescu Adrian Stefan |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Acatrinei Horia Mihail | pdf pdf | pdf pdf |
Arienescu Nicoleta Alina | ||
Artagea Bogdan Ionuț | pdf pdf | pdf pdf |
Barcaru George-Valentin | ||
Belu Cristian | ||
Brezeanu Daniela-Irina | ||
Busuioc Alfredo-Adrian | ||
Caraman Daniela-Otilia | ||
Cojocaru Maria | ||
Costicea Vasile-Sorin | ||
Deica Dumitriu-Valentiu | ||
Diaconu Camelia | pdf pdf | pdf pdf |
Enuta Loredan-George | ||
Fatu Simona-Carmen | pdf Rectificativă | |
Frandos Narcisa-Elena | ||
Ionescu Doriana-Maria | pdf pdf | pdf pdf |
Ionescu Dorina | ||
Ionescu Liviu | pdf pdf | pdf pdf |
Jecu Roxana | pdf pdf | pdf pdf |
Liuta Dimu | pdf pdf | pdf pdf |
Lungu Mihai | ||
Mic Gabriela | ||
Mihu Stefan | ||
Mitea Camelia-Daniela | ||
Moldoveanu Anca | ||
Monea Gabriel | ||
Musa Geavid | ||
Mustafa Claudia-Elena | ||
Nedelcu Ionut | ||
Nezami Techin | ||
Oprescu Laurentiu | pdf pdf | pdf pdf |
Paval Diana-Elena | ||
Petre Corina-Catalina | pdf pdf | pdf pdf |
Ruxanda Simona Liliana | pdf pdf | pdf pdf |
Sargu Irina Petronela | ||
Slabu Simona-Petrina | pdf pdf | pdf pdf |
Son Lucian Ioan | ||
Suta Nicusor | ||
Tasi George | ||
Teodorescu Adrian Stefan | pdf pdf | pdf pdf |
Teseleanu George | pdf pdf | |
Tirpe Georgiana | ||
Tudorascu Cristian | ||
Vasile Mihai | ||
Voicu Camelia | ||
Zamani N. Gheorghe |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Artagea Bogdan Ionuț | pdf pdf | pdf pdf |
Fatu M. Simona-Carmen | ||
Sargu Irina Petronela | ||
Acatrinei Horia | ||
Dumitrache Lucian | ||
Stanescu Puiu Dan | ||
Dl. Jiga Adrian | ||
Monea Gabriel | ||
Pavel George-Catalin | ||
Teseleanu George | pdf Rectificativă | |
Mihu Stefan | ||
Craciunescu Andreea | ||
Brezeanu Daniela-Irina | ||
Zamani N. Gheorghe |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Artagea Bogdan Ionuț | pdf pdf | pdf pdf |
Florea Adrian Razvan | ||
Acatrinei Horia | ||
Jiga Adrian | ||
Monea Gabriel | ||
Teseleanu George | pdf Rectificativă | |
Mihu Stefan | ||
Fatu M. Simona-Carmen |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Artagea Bogdan Ionuț | ||
Acatrinei Horia | ||
Boldea N. Gabriel | ||
Boldea Claudia | ||
Ionescu Dorina | ||
Slabu G. Simona-Petrina | pdf pdf | pdf pdf |
Maican I. Ion | ||
Tirpe Georgiana | ||
Paval Diana-Elena | pdf pdf | |
Barcaru George-Valentin | ||
Brezeanu Daniela-Irina | ||
Dumitrache Lucian | ||
Enuta Loredan-George | ||
Frandos V. Narcisa-Elena | ||
Tudorascu Cristian | ||
Nezami G. Techin | ||
Sinorchian Simona Liliana | ||
Suta Nicusor | ||
Son Lucian Ioan | ||
Slabu G. Simona-Petrina | ||
Belu Cristian | ||
Nedelcu Ionut | ||
Moldoveanu Anca | ||
Lungu Mihai | ||
Jecu Roxana | pdf pdf | pdf pdf |
Caraman Daniela-Otilia | ||
Ionescu Doriana-Maria | pdf pdf | pdf pdf |
Teodorescu Adrian Stefan | pdf pdf | pdf pdf |
Diaconu Camelia | pdf pdf | pdf pdf |
Oprescu Laurentiu | pdf pdf | pdf pdf |
Liuta Dimu | pdf pdf | pdf pdf |
Arienescu Alina Nicoleta | ||
Cojocaru Maria | ||
Costin Mihaita | pdf pdf | pdf pdf |
Ionescu Liviu | ||
Jiga Adrian | ||
Nedelcu Miruna-Olivia | ||
Petre Corina-Catalina | pdf pdf | pdf pdf |
Sargu Irina Petronela | pdf pdf | pdf pdf |
Voicu Camelia | ||
Anghel Jeni | pdf pdf | pdf pdf |
Deica Dumitriu-Valentiu | pdf pdf | pdf pdf |
Mihaila Valentin |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Artagea Bogdan Ionuț | ||
Acatrinei Horia | ||
Costin Mihaita | ||
Tony Avramescu Gruia | ||
Oprea Gheorghe | ||
Cojocaru Doina Teodora | ||
Florea Adrian Razvan | ||
Acatrinei Horia Mihail | ||
Monea Gabriel |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Artagea Bogdan Ionuț | ||
Costicea Vasile-Sorin | ||
Musa E. Geavid | ||
Mic T. Gabriela | ||
Mihu Gh. Stefan | ||
Mic A. Florin Ioan | ||
Marin N. Eugen | ||
Teseleanu D. George | ||
Tasi George | ||
Teseleanu D. George | ||
Vasile Mihai | ||
Rodica Andronic | ||
Acatrinei Horia Mihail | ||
Monea Gabriel | pdf Rectificativă | |
Busuioc A. Alfredo-Adrian | ||
Florea Adrian Razvan |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Artagea Bogdan Ionuț | ||
Acatrinei Horia | ||
Anghel Jeni | ||
Arienescu Nicoleta-Alina | ||
Cojocaru Maria | ||
Costin Mihaita | ||
Diaconu Camelia | ||
Enuta loredan | ||
Florea Adrian | ||
Ionescu Doriana | ||
Ionescu Dorina | ||
Ionescu liviu | ||
Jecu Roxana | ||
Jiga Adrian | ||
liuta Dimu | ||
Lungu Mihai | ||
Maican Ion | ||
Mateescu Miruna | ||
Mic Florin | ||
Mihai Vasile | ||
Mitea Camelia | ||
Moldoveanu Anca | ||
Nedelcu Ionut | ||
Oprescu Laurentiu | ||
Petre Corina | ||
Sargu Irina | ||
Sinorchian Simona | ||
Slabu Simona | ||
Son Lucian | ||
Suta Nicusor | ||
Tirpe Georgiana | ||
Teodorescu Adrian | ||
Tudorascu Cristian | ||
Valentin Mihaila | ||
Voicu Camelia | ||
Zamani Gheorghe |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
|
Artagea Bogdan Ionuț | ||
Acatrinei Horia | ||
Barcaru George | ||
Belu Cristian | ||
Caraman Daniela-otilia | ||
Cojocaru Doina | ||
Dumitrache Lucian | ||
Florea Adrian-Răzvan | ||
Popoaca Daniel | ||
Monea Gabriel | ||
Pavăl Diana-Elena | ||
Romani Tony-Avramescu-Gruia | ||
Slabu Simona | ||
Deica Dumitriu-Valentiu | ||
Dumitrache Lucian |
Declarație de avere |
Declarație de interese |
||
Capatina Livia Elena | |||
Vasilescu Constantina | |||
Daiciu Laura | |||
Paraschiv Stefan | |||
Popoaca Daniel |
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
Titlu si obiect contract | Nr si data atribuire Contract |
Asigurare tip CASCO Autovehicule | Contract subsecvent nr.01LA/08.01.2020 la AC nr.74LA/17.09.2019 |
Furnizare motorina vrac | Contract subsecvent nr.06LA/21.01.2020 la AC nr.2899/19.06.2017 |
Furnizare birotica si papetarie | Contract nr.13LA/17.02.2020 |
Revizie, intretinere si reparatii periodice echipamente control securitate | Contract nr.14La/17.02.2020 |
Servicii de actualizare a declinatiei magnetice si a variatiei anuale a declinatiei pentru pista de decolareaterizare | Contract nr.16LA/17.02.2020 |
Furnizare agenti degivrare suprafete de miscare | Contract subsecvent nr.17LA/18.02.2020 |
Furnizare tonere | Contract nr.18LA/24.02.2020 |
Mentenanta DCS | AAD2 nr.20LA/25.02.2020 la contract nr.15LA/26.02.2019 |
Revizie, intretinere si reparatii periodice echipamente control Securitate Astrophysics | Contract nr.25LA/12.03.2020 |
Servicii medicale de medicina muncii | AA3 nr. 28LA/01.04.2020 la contract nr. 2866 din 25.04.2017 |
Apă minerală carbogazoasă | Contract 38LA din 15.05.2020 |
Apă plată la 19L | Contract 44LA din 17.06.2020 |
Furnizare produse curatenie | Contract nr.57LA/05.08.2020 |
Furnizare masti, manusi, botosei | Contract nr.58LA/05.08.2020 |
Servicii Dezinsectie, deratizare si dezinfectie | Contract nr.62LA/17.08.2020 |
Furnizare energie electrica | Contract nr.63LA/18.08.2020 |
Furnizare gaze naturale | Contract nr. 67LA/28.08.2020 |
Servicii consultanta de specialitate in vederea obtinerii de sprijin financiar nerambursabil POIM 2014-2020 :upgrade balizaj | Contract nr.69LA/02.09.2020 |
Servicii consultanta de specialitate in vederea obtinerii de sprijin financiar nerambursabil POIM 2014-2020 :supraveghere video | Contract nr.70LA/02.09.2020 |
Furnizare degivror pista | Contract nr.72LA/15.09.2020 |
Furnizare Autofreza zapada | Contract nr.73LA/15.09.2020 |
Furnizare Perii cu cap tractor complet echipate | Contract nr.74LA/15.09.2020 |
Furnizare Dispozitiv de masurare a coeficientului de franare | Contract nr.75LA/15.09.2020 |
Servicii spalatorie auto | AAD 3 nr.76LA/15.09.2020 |
Asigurare civila aeroportuara | Contract nr. 79LA/01.10.2020 |
Furnizarea de echipament individual de protectie | Contract nr. 91LA/21.10.2020 |
Servicii de Asigurare Autovehicule/Vehicule, Autospeciale si Utilaje utilizate in Domeniul Constructiilor, Agriculturii i sau in alte domenii speciale de activitate | Contract nr. 98LA/09.11.2020 |
Igienizare si amenajare spatii birouri | Contract nr. 99LA/09.11.2020 |
2019 |
|
Consultanță de specialitate în vederea obținerii unui sprijin financiar nerambursabil acordat din fondurile uniunii europene - activități economice | Contract nr. 3LA/16.01.2019 |
Contract lucrări de reparații tencuieli, igienizare și amenajare hol sediu administrativ, Salon Oficial și Grup sanitar Director General | Contract nr. 5LA/18.01.2019 |
Act adițional nr. 1 / 8LA/29.01.2019 la contractul nr. 3191 din 04.09.2018 Sistem alarmare la incendiu | Act adițional 8LA/29.01.2019 |
Revizie, întreținere și reparații periodice a echipamentelor de control de securitate | Contract nr. 11LA/06.02.2019 |
Furnizare combustibil auto sub formă de BVF | Contract nr. 13LA/14.02.2019 |
Mentenanță aparate raze X | Contract nr. 16LA/22.02.2019 |
Mentenanță aplicație L-DCS, instruire personal | Contract nr. 17LA/26.02.2019 |
Apă naturală purificată îmbuteliată în bidoane de 19l | Contract nr. 23LA/19.03.2019 |
Furnizare cartuse toner | Contract nr. 25LA/29.03.2019 |
Asigurare de răspundere managerială | Contract nr. 27LA/15.04.2019 |
Agenți de degivrare lichizi pentru aeronave | Acord cadru de furnizare nr. 33LA/09.05.2019 |
Agenți de degivrare solizi și lichizi pentru suprafețele de mișcare aeroportuare | Acord cadru de furnizare nr. 34LA/09.05.2019 |
Apă minerală carbogazoasă la pet de 1,5l | Contract nr. 40LA/30.05.2019 |
Studiu de fezabilitate ”Supraveghere video control acces” | Contract nr. 41LA/05.06.2019 |
Expertiză și DALI Extindere și modernizare Punct Control nr.2 | Contract nr. 42LA/05.06.2019 |
Expertiză și DALI Reconfigurare fluxuri auto și reabilitare pavilion administrativ, rampă spălare mașini, separator grăsimi | Contract nr. 43LA/05.06.2019 |
Lucrari de intretinere suprafete pavate la PDA si Platforme | Contract nr. 62LA/13.08.2019 |
Contract furnizare gaze naturale | Contract nr.63LA/20.08.2019 |
Contract furnizare energie electrica | Contract nr.67LA/22.08.2019 |
Servicii intretinere si reparatii autospeciale PSI | Contract nr.68LA/02.09.2019 |
Furnizare autoturism prin programul Rabla | Contract nr.70LA/09.09.2019 |
Servicii intretinere (revizii si mentenanta) si reparatii curente echipamente aeroportuare | Contract nr.71LA/09.09.2019 |
Servicii de asigurare RCA | Acord cadru nr.73LA/17.09.2019 |
Servicii de asigurare CASCO | Acord cadru nr.74LA/17.09.2019 + AA nr.1/121LA/14.11.2019 la Acord cadru nr.74LA/17.09.2019 de modificare acord cadru cu suma de 550.000 lei fara TVA |
Servicii de asigurare raspundere civila aeroportuara | Acord cadru nr.75LA/17.09.2019 |
Servicii de asigurare raspundere civila manageriala | Acord cadru nr.76LA/17.09.2019 |
Servicii de asigurare raspundere civila manageriala | Acord cadru nr.77LA/17.09.2019 |
Servicii de asigurare accidente angajati | Acord cadru nr.78LA/17.09.2019 |
Servicii de asigurare facultativa si alte riscuri pentru cladirile SN AIMKC SA | Acord cadru nr.79LA/17.09.2019 |
Servicii de asigurare facultativa si alte riscuri pentru cladirile SN AIMKC SA | Acord cadru nr.80LA/17.09.2019 |
Furnizare echipament securitate | Acord cadru nr.83LA/19.09.2019 |
Furnizare uniforme pompieri | Acord cadru nr.88LA/26.09.2019 |
Furnizare uniforme pompieri | Contract subsecvent nr.89LA/26.09.2019 |
Furnizare echipament individual de protectie | Acord cadru nr.90LA/19.09.2019 |
Furnizare echipament individual de protectie | Contract subsecvent nr.91LA/26.09.2019 |
Furnizare uniforme personal aeroportuar – articole de incaltaminte | Acord cadru nr. 92LA/26.09.2019 |
Furnizare echipament de intreventie si protectie pompieri | Acord cadru nr. 93LA/26.09.2019 |
Furnizare echipament de intreventie si protectie pompieri | Contract subsecvent nr. 94LA/26.09.2019 |
Servicii de mentenanta soft contabilitate | Contract nr. 95LA/26.09.2019 |
Furnizare echipament securitate | Contract subsecvent nr.96LA/03.10.2019 |
Servicii de asigurare | Contract subsecvent nr.97LA/03.10.2019 |
Servicii de telefonie mobila | Contract nr.98LA/08.10.2019 |
Furnizare agenti de degivrare suprafete de miscare | Contract subsecvent nr. 99LA/08.10.2019 |
Lucrari de intretinere hidroizolatie cupola zone laterale si copertina terminal sosiri | Contract nr.100LA/09.10.2019 |
Servicii de colectare deseu menajer | Contract nr.104LA/11.10.2019 |
Servicii de proiectare lucrari si asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor de amenajare banda pista si RESA | Contract nr.107LA/16.10.2019 |
Furnizare uniforme personal aeroportuar – articole de imbracaminte | Acord cadru nr.111LA/29.10.2019 |
Servicii de masuratori profile transversale si longitudinale la PDA dir.18-36, solutii de remediere | Contract nr. 114LA/30.10.2019 |
Furnizare agent de degivrare aeronave | Contract nr. 119LA/13.11.2019 |
Furnizare motorina BVF | Contract nr.120LA/14.11.2019 |
Servicii de asigurare CASCO autovehicule neinmatriculabile | Contract nr. 122LA/15.01.2019 |
Servicii de asigurare RCA 2 auto | Contract nr. 130LA/290.11.2019 |
Servicii de asigurare CASCO 4 auto | Contract nr. 131LA/29.11.2019 |
Servicii de spalare interior/exterior autovehicule | contract nr. 3194/20.09.2018 +AA 1 /81LA/18.09.2019 |
2018 |
|
Mentenanata aparate raze X | Contract nr. 3054/23.02.2018 |
Mentenanata aparate raze X | Contract nr. 3049/06.02.2018 |
Intretinere tehnica si reparatii curenta pentru vehicule care circula pe drumurile publice | Contract nr. 3060/05.03.2018 |
Reparatii, igienizare si amenajare vestiar mecanici | Contract nr. 3061/05.03.2018 |
Reparatii finisaje si amenajare turn | Contract nr. 3062/05.03.2018 |
Furnizare energie electrica | Contract nr. 3069/19.03.2018 |
Servicii de asigurare raspundere civila manageriala | Contract nr. 3086/13.04.2018 |
Reparatii, finisaje si amenajare spatii tehnico-administrative si subsol | Contract nr. 3087/17.04.2018 |
Servicii Medicale | AA nr.1 / 3090/18.04.18 la contract nr. 2866/25.04.2017 |
Servicii de revizie tehnica agregate climatizare(frig) si unitati climatizare aerogara sosiri si NATO | Contract nr. 3099/24.04.2018 |
Furnizare echipament tipizat personal aeroportuar-articole de imbracaminte | Contract nr. 3092/20.04.2018 |
Furnizare echipament tipizat personal aeroportuar-articole de incaltaminte | Contract nr. 3091/20.04.2018 |
Furnizare vopsea marcaj rutier | Contract nr. 3115/16.05.2018 |
Audit adaptare Regulament protectie date personale, nr.679/2016 | Contract nr. 3117/17.05.2018 |
Furnizare SI LIVRARE apa mineral carbogazosa la pet de 1.5 l | Contract nr. 3123/23.05.2018 |
Furnizare combustibil auto sub forma de BVF | Contract nr. 3130/30.05.2018 subsecvent |
Studii de teren si obstacolare | Contract nr. 3133/05.06.2018 |
Furnizare cartuse/tonere | Contract nr. 3141/13.06.2018 |
Furnizare EIP vara | Contract nr. 3150/29.06.2018 |
Servicii de consultanta privind implementarea masurilor propuse in cadrul auditului pentru pregatirea si adaptarea la Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale 679/2016 - GDPR | Contract nr. 3158/05.07.2018 |
Servicii de evaluare oferte si urmarire, verificare, receptie(diriginte santier) lucrari de Modernizare si reabilitare system electroenergetic-etapa 1 | Contract nr. 3160/11.07.2018 |
Furnizare autoturisme teren | Contract nr. 3161/17.07.2018 |
Servicii de urmarire, verificare, receptie(diriginte santier) lucrari de Sistem alarmare la incendiu | Contract nr. 3162/23.07.2018 |
Stabilire solutii tehnice si mentenantai sub trafic la suprafete de miscare | Contract nr. 3165/30.07.2018 |
Furnizare Sistem DCS | Contract nr. 3166/31.07.2018 |
Furnizare autovidanja avion | Contract nr. 3174/14.08.2018 |
Furnizare autospeciala degivrare aeronave | Contract nr. 3175/14.08.2018 |
Furnizare energie electrica | Contract nr. 3185/28.08.2018 |
Lucrari De Modernizare si reabilitare sistem electroenergetic – etapa 1 | Contract nr. 3186/29.08.2018 |
Sistem alarmare la incendiu | Contract nr. 3191/04.09.2018 |
Furnizare carburant auto vrac | Contract nr. 3192/04.09.2018 |
Servici de spalare autovehicule | Contract nr. 3194/20.09.2018 |
Furnizare microbuz | Contract nr. 3195/21.09.2018 |
Furnizare autoutilitara | Contract nr. 3196/21.09.2018 |
Furnizare autoutilitara | Contract nr. 3197/21.09.2018 |
Servicii de asigurare de raspundere civila aeroportuara | Contract nr. 3203/04.10.2018 |
Furnizare utilaj tractare impingere aeronave | Contract nr. 3204/05.10.2018 |
Furnizare echipament individual de protectie de iarna | Contract nr. 3205/05.10.2018 |
Furnizare adaptor cu role brate stivuitor | Contract nr. 3208/12.10.2018 |
Servicii informatice-servicii de dezvoltare SITE si portal SN AIMKC SA | Contract nr. 3209/12.10.2018 |
Furnizare autoutilitara | Contract nr. 3210/15.10.2018 |
Furnizare microbuz 19+1 3 buc | Contract nr. 3211/15.10.2018 |
Studiu de prefezabilitate dezvoltare aeroport | Contract nr. 3212/17.10.2018 |
Expertiza si DALI corp garda | Contract nr. 3213/17.10.2018 |
Furnizare gaze naturale | Contract nr. 3214/19.10.2018 |
Studiu de fezabilitate sistem supraveghere video si control acces | Contract nr. 3216/25.10.2018 |
Furnizare autoturism | Contract nr. 3218/29.10.2018 |
Furnizare sistem dispecerizare si informare pasageri | Contract nr. 3219/30.10.2018 |
Servicii de întocmire "Studiu trafic" | Contract nr. 3224/15.11.2018 |
Consultanță de specialitate în vederea obținerii unui sprijin financiar nerambursabil acordat din fondurile uniunii europene - activități non-economice | Contract nr. 3258/13.12.2018 |
Externalizat prin platforma eSmart DPO✅
email: dpo@ue-gdpr.com
mobile: 004(0) 730 078 023
www: www.ue-gdpr.com
Rubrica in lucru.
Anunț public privind decizia etapei de incadrare (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 1/12.03.2024 (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 2/12.03.2024 (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 3/12.03.2024 (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 4/12.03.2024 (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 5/12.03.2024 (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 6/12.03.2024 (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 7/12.03.2024 (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 8/12.03.2024 (.pdf)
Hotararea de stabilire a despagubirilor nr. 9/12.03.2024 (.pdf)
Anunț privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu pentru Etapa 1(.pdf)
Anunț privind depunerea solicitării de emitere a acordului de mediu pentru Etapa 2(.pdf)
Decizie încadrare - Etapa 1 (.pdf)
Decizie încadrare - Etapa 2 (.pdf)
Hotararea nr. 500 din 25 iunie 2020 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere situat pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional privind obiectivul de investiţii "Amenajare bandă pistă şi R.E.S.A." la Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu - Constanţa, comuna Mihail Kogălniceanu, judeţul Constanţa (.pdf)
HOTĂRÂRE nr. 470 din 6 aprilie 2022 pentru suplimentarea pe anul 2022 a sumei prevăzute ca justă despăgubire, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 500/2020 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere situat pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes național privind obiectivul de investiții "Amenajare bandă pistă și R.E.S.A." la Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu - Constanța, comuna Mihail Kogălniceanu, județul Constanța, precum și modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 500/2020 (.pdf)
Plan Topografic - Plansa 1 (.pdf)
Plan Topografic - Plansa 2 (.pdf)
Anexa 1 - Plansa 1 (.pdf)
Anexa 1 - Plansa 2 (.pdf)
Decizia de expropiere nr. 1 din 11.09.2020 (.pdf)
Decizia de expropiere nr. 2 din 25.07.2022 (.pdf)
Decizie nr. 1725/07.02.2024 care modifică componența Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizie privind constituirea Comisiei de Verificare a dreptului de proprietate sau altui drept real (.pdf)
Anunt 02.10.2020 (.pdf)
Decizie pentru modificarea Deciziei nr. 13213/18.09.2020 privind constituirea Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizie privind suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizie nr. 17711/17.12.2020 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizia nr. 682/14.01.2021 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizia nr. 2229/15.02.2021 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizia nr. 9214/07.07.2021 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizia nr. 15120/05.11.2021 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizia nr. 5823/12.01.2022 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizia nr. 3347/11.03.2022 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizia nr. 6100/12.05.2022 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Decizia nr. 8962/07.07.2022 cu privire la suspendarea activității Comisiei de verificare a dreptului de proprietate sau a altui drept real (.pdf)
Pentru mai multe detalii despre programul TRANS accesati www.ampost.ro
Prezentare proiect "Reabilitare platforme de stationare aeronave incinta aeroport, comuna Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta" (pdf)
Societatea Națională Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu - Constanța S.A.
Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4, comuna Mihail Kogălniceanu, cod postal: 907195, Constanța
Nr. reg comerț : J13/2498/1998
CUI : RO 11212645
Capital Social : 1.157.950 LEI
Forma juridică : societate pe acțiuni
Programul de funcționare este H24 (permanent pentru personalul implicat în deservirea aeronavelor la sol).
Pentru restul personalului, programul este astfel:
Programul de audiențe al Directorului General (cu înscriere prealabilă la Secretariat): Joi: 10:00 -12:00
Tel: 004(0) 241 255 100 int 101
Fax: 004(0) 241 508 022
Email: aeroport@mk-airport.ro
Tel: 004(0) 241 255 100 int 165
Fax: 004(0) 241 255 762
Mobil: 004(0) 751 126 999
Email: ops@mk-airport.ro
Tel: 004(0) 241 255 100 int 119
Mobil: 004(0) 730 070 150
Email: handling@mk-airport.ro
Nume: Elena Cătălina Vîță
Mobil: 004(0) 733 730 940
Email: informatii_publice@mk-airport.ro
Petitii: informatii_publice@mk-airport.ro
Externalizat prin platforma eSmart DPO✅
email: dpo@ue-gdpr.com
mobile: 004(0) 730 078 023
www: www.ue-gdpr.com
Sectiune in lucru.
9.3. Reguli de conduită etică
Art. 130
Cerinţe generale
(1)Directorul general şi salariaţii trebuie să aibă de integritate profesională şi personală şi să fie conştienţi de importanţa activităţii pe care o desfăşoară. Prin integritate se înţelege caracter integru; sentiment al demnităţii, dreptăţii şi conştiinciozităţii, care serveşte drept călăuză în conduita omului, onestitate, cinste, probitate.
(2)Directorul general, prin deciziile sale şi exemplul personal, sprijină şi promovează valorile etice şi integritatea profesională şi personală a salariaţilor. Deciziile şi exemplul personal trebuie să reflecte:
(3) Salariaţii manifestă acel comportament şi dezvoltă acele acţiuni percepute ca etice în societate.
Directorul general şi salariaţii au o abordare pozitivă faţă de controlul financiar, a cărui funcţionare o sprijină.
Pentru a putea acţiona în conformitate cu valorile societăţii, salariaţii au nevoie de sprijin şi de o comunicare deschisă, în special atunci când este vorba despre ajutorul acordat pentru rezolvarea dilemelor şi a incertitudinilor în materie de conduită adecvată. Salariaţii sunt liberi să comunice preocupările lor în materie de etică. Managementul societăţii trebuie să creeze un mediu adecvat acestui tip de comunicare.
Art.131
Conducerea trebuie să supravegheze comportamentul efectiv al salariaţilor din subordine, referitor la etică şi integritate, şi să trateze în mod adecvat orice abatere de la codul de conduită.
Art.132
Domeniul de aplicare
(1) Regulile de conduită etică reglementează normele de conduită profesională a personalului S.N.”Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu-Constanţa”-S.A.
(2) Normele de conduită profesională prevăzute de regulile de conduită sunt obligatorii pentru întreg personalul.
Art.133
Obiective
Obiectivele regulilor de conduită urmăresc să asigure creşterea calităţii serviciilor aeroportuare, o bună administrare în realizarea interesului public, precum şi eliminarea birocraţiei şi a faptelor de corupţie, prin:
Art.134
Principii generale
Principiile care guvernează conduita profesională a personalului sunt următoarele:
Norme generale de conduită profesională
Art.135
Asigurarea unor servicii de calitate
(1) Personalul are obligaţia de a asigura servicii de calitate , prin participarea activă la luarea deciziilor şi la transpunerea lor în practică, în scopul realizării obiectivelor aeroportului, în limitele atribuţiilor stabilite prin fişa postului.
(2) În exercitarea funcţiei salariatii au obligaţia de a avea un comportament profesionist, precum şi de a asigura, în condiţiile legii, transparenţa administrativă, pentru a câştiga şi a menţine încrederea în integritatea, imparţialitatea şi eficacitatea activităţii aeroportului.
Art.136
Respectarea Constituţiei şi a legilor
(1) Angajaţii au obligaţia ca, prin actele şi faptele lor, să respecte Constituţia, legile ţării şi să acţioneze pentru punerea în aplicare a dispoziţiilor legale, în conformitate cu atribuţiile care le revin, cu respectarea eticii profesionale.
Art.137
Loialitatea faţă de S.N.”Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu-Constanţa”S.A.
(1) Personalul are obligaţia de a apăra cu loialitate prestigiul unităţii în care îşi desfăşoară activitatea, precum şi de a se abţine de la orice act ori fapt care poate produce prejudicii imaginii sau intereselor legale ale acesteia.
(2) Angajaţilor le este interzis:
(3) Prevederile alin. (2) lit. a)-d) se aplică şi după încetarea raportului de muncă, pentru o perioadă de 2 ani, dacă dispoziţiile din legi speciale nu prevăd alte termene.
(4) Prevederile regulilor de conduită nu pot fi interpretate ca o derogare de la obligaţia legală a personalului de a furniza informaţii de interes public celor interesaţi, în condiţiile legii.
Art.138
Libertatea opiniilor
(1) În îndeplinirea atribuţiilor de serviciu angajaţii i au obligaţia de a respecta demnitatea funcţiei deţinute, corelând libertatea dialogului cu promovarea intereselor unităţii .
(2) În activitatea lor angajaţii au obligaţia de a respecta libertatea opiniilor şi de a nu se lăsa influenţaţi de considerente personale.
(3) În exprimarea opiniilor, personalull trebuie să aibă o atitudine conciliantă şi să evite generarea conflictelor datorate schimbului de păreri.
Art.139
Activitatea publică
(1) Relaţiile cu mijloacele de informare în masă se asigură de către persoanele desemnate în acest sens de conducătorul unităţii, în condiţiile legii.
(2) Angajaţii desemnaţi să participe la activităţi sau dezbateri publice, în calitate oficială, trebuie să respecte limitele mandatului de reprezentare încredinţat de conducătorul unităţii.
(3) În cazul în care nu sunt desemnaţi în acest sens, angajaţii pot participa la activităţi sau dezbateri publice, având obligaţia de a face cunoscut faptul că opinia exprimată nu reprezintă punctul de vedere oficial al unităţii în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea.
Art.140
Activitatea politică
În exercitarea funcţiei deţinute, personalului îi este interzis:
Art.141
Cadrul relaţiilor în exercitarea atribuţiilor funcţiei
(1) În relaţiile cu personalul din cadrul unităţii, precum şi cu persoanele fizice sau juridice, angajaţii sunt obligaţi să aibă un comportament bazat pe respect, bună-credinţă, corectitudine şi amabilitate.
(2) Personalul are obligaţia de a nu aduce atingere onoarei, reputaţiei şi demnităţii persoanelor din cadrul unităţii, precum şi ale persoanelor cu care intră în legătură în exercitarea funcţiei, prin:
(3) Personalul trebuie să adopte o atitudine imparţială şi justificată pentru rezolvarea clară şi eficientă a problemelor de serviciu. Personalul are obligaţia să respecte principiul egalităţii cetăţenilor în faţa legii , prin:
Art.142
Conduita în cadrul relaţiilor internaţionale
(1) Personalul care reprezintă unitatea în cadrul unor organizaţii internaţionale, instituţii de învăţământ, conferinţe, seminarii şi alte activităţi cu caracter internaţional are obligaţia să promoveze o imagine favorabilă ţării şi unităţii pe care o reprezintă.
(2) În relaţiile cu reprezentanţii altor state, angajaţii au obligaţia de a nu exprima opinii personale privind aspecte naţionale sau dispute internaţionale.
(3) În deplasările în afara ţării, personalul este obligat să aibă o conduită corespunzătoare regulilor de protocol şi să respecte legile şi obiceiurile ţării gazdă.
Art.143
Interdicţia privind acceptarea cadourilor, serviciilor şi avantajelor
Angajaţii nu trebuie să solicite ori să accepte cadouri, servicii, favoruri, invitaţii sau orice alt avantaj, care le sunt destinate personal, familiei, părinţilor, prietenilor ori persoanelor cu care au avut relaţii de afaceri sau de natură politică, care le pot influenţa imparţialitatea în exercitarea funcţiilor deţinute ori pot constitui o recompensă în raport cu aceste funcţii.
Art.144
Participarea la procesul de luare a deciziilor
(1) În procesul de luare a deciziilor angajaţii au obligaţia să acţioneze conform prevederilor legale şi să îşi exercite capacitatea de apreciere în mod fundamentat şi imparţial.
(2) Angajaţii au obligaţia de a nu promite luarea unei decizii de către unitate, precum şi îndeplinirea atribuţiilor în mod privilegiat.
Art.145
Obiectivitate în evaluare
(1) În exercitarea atribuţiilor specifice funcţiilor de conducere, angajaţii au obligaţia să asigure egalitatea de şanse şi tratament cu privire la dezvoltarea carierei pentru personalul din subordine.
(2) Personalul de conducere are obligaţia să examineze şi să aplice cu obiectivitate criteriile de evaluare a competenţei profesionale pentru personalul din subordine, atunci când propune ori aprobă avansări, promovări, transferuri, sau concedieri ori acordarea de stimulente materiale sau morale, excluzând orice formă de favoritism ori discriminare.
(3) Personalul de conducere are obligaţia de a nu favoriza sau defavoriza accesul ori promovarea în funcţiile pe criterii discriminatorii.
(4) Criteriile si procedura de evaluare sunt prezentate in Anexa nr. 1.
Art.146
Folosirea abuzivă a atribuţiilor funcţiei deţinute
(1) Personalul are obligaţia de a nu folosi atribuţiile funcţiei deţinute în alte scopuri decât cele prevăzute de lege.
(2) Prin activitatea de luare a deciziilor, de consiliere, de evaluare sau de participare la anchete ori acţiuni de control, personalul nu poate urmări obţinerea de foloase sau avantaje în interes personal ori producerea de prejudicii materiale sau morale altor persoane.
(3) Angajaţii au obligaţia de a nu interveni sau influenţa vreo anchetă de orice natură, din cadrul instituţiei sau din afara acesteia, în considerarea funcţiei pe care o deţin.
(4) Angajaţii au obligaţia de a nu impune altor angajaţi să se înscrie în organizaţii sau asociaţii, indiferent de natura acestora, ori de a nu le sugera acest lucru, promiţându-le acordarea unor avantaje materiale sau profesionale.
Art.147
Utilizarea resurselor
(1) Personalul este obligat să asigure ocrotirea proprietăţii publice şi private a statului şi a unităţilor administrativ-teritoriale, să evite producerea oricărui prejudiciu, acţionând în orice situaţie ca un bun proprietar.
(2) Personalul are obligaţia să folosească timpul de lucru, precum şi bunurile aparţinând instituţiei numai pentru desfăşurarea activităţilor aferente funcţiei deţinute.
(3) Personalul trebuie să propună şi să asigure, potrivit atribuţiilor care îi revin, folosirea utilă şi eficientă a banilor publici, în conformitate cu prevederile legale.
(4) Personalului care desfăşoară activităţi publicistice în interes personal sau activităţi didactice îi este interzis să folosească timpul de lucru ori logistica instituţiei pentru realizarea acestora.
Art.148
Limitarea participării la achiziţii, concesionări sau închirieri
(1) Orice angajat poate achiziţiona un bun aflat în proprietatea instituţiei, supus vânzării în condiţiile legii, cu excepţia următoarelor cazuri:
(2) Dispoziţiile alin. (1) se aplică în mod corespunzător şi în cazul concesionării sau închirierii unui bun aflat în proprietatea instituţiei
(3) Angajaţilor le este interzisă furnizarea informaţiilor referitoare la bunurile proprietate publică sau privată a instituţiei, supuse operaţiunilor de vânzare, concesionare sau închiriere, în alte condiţii decât cele prevăzute de lege.
(4) Prevederile alin. (1)-(3) se aplică în mod corespunzător şi în cazul realizării tranzacţiilor prin interpus sau în situaţia conflictului de interese.
Coordonarea şi controlul aplicării normelor de conduită profesională
Art.149
Rolul conducerii instituţiei
(1) Conducerea instituţiei coordonează şi controlează aplicarea normelor prevăzute de prezentul cod de conduită, exercitând următoarele atribuţii:
Art.150
Sesizarea
(1) Conducerea instituţiei pot fi sesizate de orice persoană cu privire la:
(2) Conducerea societăţii va verifica actele şi faptele pentru care au fost sesizate, cu respectarea confidenţialităţii privind identitatea persoanei care a făcut sesizarea.
(5) Sesizările vor fi centralizate de către consilierul de etică într-o bază de date necesară pentru:
Art.151
Protecția împotriva oricăror discriminări a persoanelor care semnalează nereguli, de care direct sau indirect au luat la cunoștiință
(1) Salariații care care semnalează nereguli, de care direct sau indirect au luat la cunoștiință,
sunt protejați împotriva oricăror discriminări, iar conducerea societății și consilierul de etică au obligația de a întreprinde cercetările adecvate, în scopul elucidării celor semnalate și de a lua, dacă este cazul, măsurile ce se impun.
(2) Acțiunea de semnalare de către salariați a neregulilor trebuie să aibă un caracter transparent pentru eliminarea suspiciuniii de delațiune și trebuie privită ca exercitarea unei îndatoriri profesionale.
Art.152
Răspunderea
(1) Încălcarea regulilor de conduită etică atrage răspunderea disciplinară a personalului, în condiţiile legii.
(2) În cazurile în care faptele săvârşite întrunesc elementele constitutive ale unor infracţiuni, vor fi sesizate organele de urmărire penală competente, în condiţiile legii.
(3) Personalul răspunde patrimonial, potrivit legii, în cazurile în care, prin faptele săvârşite cu încălcarea normelor de conduită profesională, aduce prejudicii persoanelor fizice sau juridice.
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii – LEGE nr. 361 din 16 decembrie 2022 privind protecţia personalului din autorităţile publice, instituţiile publice şi din alte unităţi care semnalează încălcări ale legii, este disponibil aici
Canal intern de raportare – datele de contact ale persoanei desemnate prin decizia directorului general al SN AIMKC SA cu primirea, înregistrarea, examinarea, gestionarea și soluționarea Raportărilor
Moldovanu Cristian, telefon 0727789901, e-mail cristian.moldovanu@mk-airport.ro
Sistemul de avertizare în interes public
Avertizare în interes public – Formular orientativ
Plan de integritate pentru implementarea strategiei naționale anticorupție pentru perioada 2016-2020 revizuit ian. 2021 (.pdf)
Plan de integritate pentru implementarea strategiei naționale anticorupție pentru perioada 2021-2025 (.pdf)
Lungime: 3500m
Latime: 45m
PCN: 62/R/A/W/T
105m E si V
Lungime: 112m Latime: 90m Nord
Lungime: 300m Latime: 90m Sud
Lungime: 267m
Latime: 35m
PCN: 62/R/D/W/T
Lungime: 364m
Latime: 25m
PCN: 62/R/D/W/T
Locuri de parcare: 18
PCN: 62/R/D/W/T
Program de prevenire și reducere a cantităților de deșeuri generate 2023 (.pdf)
Ghidul autoritatilor publice pentru accesul publicului la informatia de mediu, din 18 Iulie 2024 (.pdf)
Ghidul autoritatilor publice pentru accesul publicului la informatia de mediu (.pdf)
Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu (.pdf)
Anunt public privind decizia etapei de incadrare (.pdf)
Program de prevenire și reducere a cantităților de deșeuri generate 2022 (.pdf)
Descriere | Denumire | Cod |
Starea elementelor de mediu: Buletine de analize ale emisiilor de gaze de ardere de la centralele termice |
Aerul şi atmosfera | A1 |
Starea elementelor de mediu: Buletine de analiză a calitatii apei uzate |
Apa | A2 |
Starea elementelor de mediu - apa: Situaţia consumului de apă |
Apa | A2 |
Starea elementelor de mediu: Situaţia poluărilor accidentale |
Solul, apa, aerul | A3 |
Starea elementelor de mediu: Studiu de impact, raport bilanţ de mediu |
Interactiunea dintre aceste elemente | A6 |
Factorii de mediu-substanţele: Situaţia consumului de carburant |
Substanţe | B1 |
Factorii de mediu-substantele: Situatia consumului de vopsea si diluant |
Substanţe | B1 |
Factorii de mediu-energie: Situaţia consumului de energie |
Energie | B2 |
Factori de mediu-deşeuri: Evidenţa gestiunii deşeurilor cf. HG 856/2002 |
Deseuri | B5 |
Activităţi ori măsuri care afectează sau pot afecta mediul Autorizatie/avize de mediu |
Avize. autorizaţie de mediu | B6 |
Măsuri care afectează sau pot afecta mediul: Lista procedurilor interne de mediu |
Măsuri administrative | B8 |
Activităţi ori măsuri care afectează sau pot afecta mediul: Plan de măsuri privind colectarea selectivă a deșeurilor |
Strategii şi politici | B9 |
Activităţi ori măsuri care afectează sau pot afectamediul: Plan de prevenire şi combatere a poluărilor accidentale la folosinţele de apă potenţial poluatoare |
Strategii şi politici | B9 |
Program de prevenire și reducere a cantităților de deșeuri generate 2022 | Strategii şi politici | B9 |
Program de prevenire și reducere a cantităților de deșeuri generate 2023 | Strategii şi politici | B9 |
Informații disponibile la cerere pe suport de hârtie sau suport electronic.
Zona cu servituți Aeronautice civile specifice / particulare asociate Aeroportului Internațional Mihail Kogalniceanu Constanta si mijloacelor CNS (.jpg)
Zone de referință asociate Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța în care este necesară solicitarea și obținerea avizului AACR (.jpg)
Prin PETIȚIE se înțelege cererea, reclamația, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poștă electronică, pe care un cetățean sau o organizație legal constituită o poate adresa autorităților și instituțiilor publice centrale și locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor și ale celorlalte organe centrale, companiilor și societăților naționale, societăților comerciale de interes județean sau local, precum și regiilor autonome, denumite în continuare autorități și instituții publice. (art. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor cu modificările ulterioare). Petițiile pot fi transmise către Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța prin una din următoarele modalități:
Rezultate.
Pentru informații sau pentru a depune CV-uri va rugam adresați-vă Departamentului Resurse Umane, Administrativ, Reglementări:
Adresa: str. Tudor Vladimirescu nr.4, comuna Mihail Kogălniceanu, Constanța
Telefon: +40 241 255 100 int 196, 105
Fax: +40 241 508 022
Email: ru@mk-airport.ro
Nivelul unitar al tarifului: 3.00 Euro/tonă
Nivelul unitar al tarifului: 2.50 Euro/tonă/utilizare
Nivelul unitar al tarifului: 0.075 Euro/tonă/oră(primele 3 ore nu se taxează)
Nivelul unitar al tarifului: 2.50 Euro/pax îmbarcat;
Tarifele sus menţionate nu includ TVA.
Tarifele aeroportuare publicate în AIP România pot fi vizualizate aici.